top of page
Játszó/Házhoz társasjáték-kölcsönzés

Most neked is  az otthonodba költözhet egy kicsit a Játszóház. Kölcsönözz tőlünk társasokat, tanuld meg őket a segítségünkkel, és játssz többet a családoddal, barátaiddal, lakótársaiddal!
 

Hogyan működik?

Nyolchetente (körülbelül két hónap) kapsz tőlünk egy csomagot négy szuper társassal. A játékok nálad maradhatnak egészen a következő doboz érkezéséig. A kézbesítés és visszaküldés Foxpost csomagautomaták segítségével történik, így biztosan nem kell a futárra várnod.

Na és milyen játékokra számíthatsz? Egy előzetes kérdőív alapján személyesen neked válogatjuk ki, hogy mi kerüljön a csomagodba. Biztosan nem kapod kétszer ugyanazt, és olyat se, ami már megvan neked, vagy amit kifejezetten nem szeretnél. Ha szeretnéd, akkor csak olyan játékokat küldünk, amik ketten is izgalmasak, de kérhetsz akár gyerekjátékokat is. A legtöbb játékhoz ráadásul mellékelünk szabálymagyarázó videót is, amiken a Játszóházas játékmesterek segítenek a szabályok elsajátításában.

Előfizetni egy vagy három csomagra tudsz, és ha esetleg nem lennél elégedett a kapott játékokkal, és ezt közvetlenül az első csomag átvétele után jelzed, akkor a teljes befizetett összeget visszautaljuk.


Az első előfizetésed során készül neked egy Játszó/Házhoz fiók. Itt később, bejelentkezés után módosíthatod a korábban megadott adatokat, meghosszabbíthatod vagy újraindíthatod korábban lejárt előfizetésedet, megvásárolhatsz az épp nálad lévő játékok közül, vagy rendelhetsz tőlünk újakat. Ha van, vagy korábban már volt előfizetésed, Játszó/Házhoz fiókodba itt tudsz bejelentkezni.

Választható előfizetések:

EGY CSOMAG
9.000,-Ft

8 hét

HÁROM CSOMAG
23.000,-Ft

3x 8 hét

Minden csomag négy játékot tartalmaz és nyolc hétig lehet nálad.  Ha több csomagra fizetsz elő, ezek folytatólagosan érkeznek egymás után, és a korábbit mindig csak akkor kell visszaküldened, amikor az új csomagod érkezik.

Ha most előfizetsz, az első csomag várható érkezése: 2024.10.17.

Előfizetőink visszajelzései:

visszajelzés

Fanni:

„Egy kollégám mesélt róla, hogy előfizetett nálatok, és nagyon megtetszett a dolog. Nem csalódtam én sem, az egész folyamat nagyon könnyű volt, a játékok pedig szuperek. Minden játék, amit végül megkaptunk, rajta volt az előzetesen leadott preferencialistánkon, ezért külön köszönet, szuperek vagytok! :)”

Gyakran Ismételt Kérdések

1



1. Ha most előfizetek, mikor kapom kézhez az első csomagomat?

Az „RENDELÉS“ gombra kattintva egy kérdőívhez jutsz, ahol megkérdezzük a társasjátékos preferenciáidat és itt fogod tudni megadni a szállítási és számlázási adataidat is. Ezek után email-ben küldünk egy díjbekérőt, amit átutalással, vagy Barionon keresztül, kártyás fizetéssel tudsz kiegyenlíteni. Miután a díjbekérő ki lett egyenlítve, 24 órán belül küldünk neked erről egy visszaigazolást emailben és amint lehet, küldjük az első csomagodat. Új megrendelés esetén az első csomag várható érkezése jelenleg: 2024.10.17.

A kölcsönzési periódust az első kiszállítás időpontjától számítjuk.

2

 

2. Csak budapesti címmel lehet előfizetni?

Nem! Az ország egész területére szállítunk.

 
 
3. Kérhetek kizárólag 3+ órás, komplex stratégiai játékokat?
 
Nagyon igyekszünk a lehető legjobban megfelelni a preferenciáknak, de a csomagokra vonatkozó súly- és méretkorlátozások miatt várható, hogy egy-egy könnyedebb játék ebben az esetben is bekerül majd a csomagba.

3
Anchor 4

 

 

4. Tehát simán előfizethetek, és ha az első szállítás után meggondolom magam, visszakapom a teljes befizetett összeget?

 

Igen, de arra kérünk, hogy ezzel ne élj vissza, és csak akkor fizess elő, ha valóban szeretnéd a szolgáltatást. A teljes összeget csak akkor tudjuk visszautalni, ha az első csomag átvételét követően egy munkanapon belül jelzed a lemondást.

Anchor 5

 

 

5. Hol találok egy listát a játékaitokkal?

A "RENDELÉS" gombra kattintva a kérdőív kitöltése során elérhető egy lista a jelenleg a kölcsönzőben használt játékainkről. Itt ki tudod választani, ha esetleg van olyan játék ami már megvan neked is, hogy ilyet biztosan ne küldjünk.

Anchor 6

 

 

6. Kérhetek konkrét játékot a gyűjteményetekből?

A kérdőív kitöltése során megadhatod, hogy a jelenlegi Játszó/Házhoz kínálatból mely játékok érdekelnének, de nem garantált hogy minden esetben a kért játékok lesznek a csomagodban. Azonban, ha a választott játékot épp nem is tudjuk küldeni, mindig próbáljuk az igényeknek legmegfelelőbb társaskupacot összeállítani.  Ha kétségeid vannak, olvass bele előfizetőink visszajelzéseibe.

Anchor 7

 

 

7. Hogyan válogatjátok össze a csomagba kerülő játékokat? Melyik játékokra számíthatok?

Hogyha a fenti „RENDELÉS“ gombra kattintasz, akkor rögtön egy rövid kérdőívre jutsz majd. Itt megkérdezzük többek között, hogy hányan játszanátok általában, mennyi időt szántok a társasozásra, mennyire összetett játékok érdekelnek, illetve melyik játékokat nem szeretnéd semmiképp megkapni (mert nem szereted, vagy már megvan otthon). De akár teljesen ránk is bízhatod, ugyanis azt mindenképp garantáljuk, hogy sok éves saját-, és sok éves rendezvényszervező tapasztalat alapján csakis a legjobb társasokat válogatjuk össze - olyanokat, amivel mi magunk is bármikor szívesen játszunk.

Anchor 8

 

 

8. A jelenlegi járványhelyzetben nem veszélyes a kölcsönzés?

Nem, mert ügyelünk rá, hogy minden játék legalább 72 órát pihenjen két címzett között, és ez az aktuális információk szerint elegendő arra, hogy az esetleges vírusok elpusztuljanak a különböző felületeken.

Anchor 9

 
 
9. Mi történik, ha épp nem vagyok otthon, amikor jön a futár?

A kiszállítást logisztikai partnereink végzik. A következő csomag érkezésének várható időpontját te is ki tudod számolni: mi 56 naponta adunk fel neked új csomagot és házhozszállítás esetén általában ezt másnap meg is érkezik hozzád. Minden csomag érkezése előtt néhány nappal kapsz tőlünk egy értesítést emailben, majd általában a kézbesítést megelőző napon még egyet a futárcégtől. Arra kérünk, hogy ha esetleg nem alkalmas a várható kiszállítási időpont, akkor ezt még nekünk jelezd, legkésőbb az előzetes értesítés időpontjában. Ilyen esetben egy héttel eltolhatjuk a következő kiszállítás időpontját.

Ha így sem talál senkit otthon a futár, általában megoldható, hogy egy későbbi napon még egyszer próbálkozzon, de ezt nem tudjuk garantálni. Sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszatér hozzánk és az aktuálisan nálad lévő játékok maradnak nálad még egy periódus idejére.

Anchor 10

 
 
10. Hogyan működik a visszaküldés (házhozszállítás esetén)?

Amikor az aktuális kölcsönzési periódus a végéhez közeledik, küldünk majd egy előzetes értesítést a következő csomag érkezéséről. Amikor a futár hozza az új csomagot, neki kell átadnod egy lezárt dobozban a visszatérő játékokat. Mindig olyan dobozban és csomagolással fogod kapni a játékokat, amiben vissza is tudod küldeni őket. Sőt, kifejezetten kérünk is arra, hogy ugyanazt a dobozt használd, hogy ezzel is csökkentsük a hulladék mennyiségét. Arra kérünk, hogy mindenképpen legyen összekészítve a csomag a futár következő látogatására, hogy ne kelljen majd a kapuban várnia.

Anchor 11

 

 

11. Hogyan érem el a szabálymagyarázó videókat?

Minden játék dobozának a fedelében találsz egy QR-kódot, ezt beolvasva jutsz el a videóhoz. Ha szeretnéd egy másik eszközről megnyitni a videót, nyugodtan továbbítsd magadnak a linket, de arra kérünk, hogy mással ne oszd meg.

Anchor 12

 

 

12. Nem szeretnék előfizetni, de megnézhetném a videókat?

A videók közül néhány nyilvános, ezeket a Youtube csatornánkon tudod megnézni.

Anchor 13

 

 

13. Tudok fizetni készpénzzel?

Egyelőre nem, csak a számla alapján utalással, vagy a Barionon keresztül kártyával lehetséges a fizetés.

Anchor 14

 

 

14. Kaució?

Nem kérünk, mert bízunk benned. Cserébe azt kérjük, hogy úgy vigyázz a Játszóházas játékokra, mintha a sajátjaid lennének! Mindig ellenőrizd a játék állapotát, amikor megkapod és akkor is, mielőtt visszaküldenéd. Azonnal értesíts minket, ha bármi problémát észlelsz!



15. Mi történik akkor, ha mégis baja esik a játéknak, amíg nálam van?

Az ilyen helyzeteket egyedileg bíráljuk el. Tudjuk, hogy balesetek előfordulnak, és mindenképpen egy számodra is elfogadható megoldást keresünk majd. A legrosszabb esetben a társas teljes árát kell megtérítened, az újonnan kapható játék árának megfelelően. Azonban ne feledd, hogy az előfizetéssel elfogadod az itt elérhető kölcsönzésre vonatkozó ÁSZF-ünket, mely szerint szándékos károkozás, illetve a játék vissza nem küldése esetén a játék árán felül 5.000 Ft ügyintézési díjat számolhatunk fel játékonként.

Anchor 15
Anchor 16



16. Megvehetem a kikölcsönzött játékokat, ha megtetszenek?

Általában igen! Jelentkezz be Játszó/Házhoz fiókodba itt, hogy láthasd a nálad lévő játékok árait. (Néhány nehezebben beszerezhető játékunk sajnos nem eladó.) Bizonyos játékok esetén akár új bontatlan példányt is tudunk küldeni, szállítási díj nélkül, a következő csomagodban kézbesítve.



17. Hiányos játékot kaptam, mit tegyek?

Ez szerencsére elég ritka, de néha azért előfordul. Minél hamarabb értesíts minket (ezt legegyszerűbben Játszó/Házhoz fiókodba bejelentkezve tudod megtenni). Neked nincs további teendőd, mi pótolni fogjuk a hiányzó elemet amint visszaérkezik hozzánk a játék. Ha esetleg a hiány nagyon zavaró, vagy befolyásolja a játékmenetet, akkor kárpótlásul, a következő csomagodban kettővel több játékot fogunk küldeni. 

Anchor 17



18. Hogyan működik a visszaküldés (Foxpost esetén)?

1. Használd az eredeti csomagolást, és mindenképpen húzd át a címkén található vonalkódot.
2. Az automatánál válaszd a Csomagküldés, majd a Csomag visszaküldés menüpontot.
3. Írd be azt az átvételi kódot, amit a visszaküldendő csomaghoz kaptál, amikor azt eredetileg átvetted.
4. Helyezd be a csomagot és csukd be az ajtót.
5. Az új átvételi kóddal vedd át az új csomagodat.


Ha nem találod az eredeti átvételi kódot, amit a visszaküldéshez kellene használnod, vagy bármilyen egyéb probléma merül fel az automatánál, a Foxpost ügyfélszolgálata fog tudni segíteni, őket itt éred el.

Ha esetleg nincs hely az automatában, nyugodtan fordítsd meg a sorrendet és vedd át először az új csomagot hogy felszabaduljon egy rekesz, de mindenképpen figyelj rá, hogy az új csomag átvételéhez és az előző csomag visszaküldéséhez két külön átvételi kódot kell használnod. Semmiképpen se tedd be a visszaküldendő csomagot az új csomag helyére az ajtó becsukása és új átvételi kód megadása nélkül! Ha az utolsó csomagod visszaküldésekor merül fel ez a probléma, akkor próbálkozhatsz egy másik automatánál, vagy visszaküldheted egy-két nappal később a csomagot, de utóbbi esetben arra kérünk hogy emailben tájékoztass minket is.

Anchor 18



19. Hogyan ajándékozhatok Játszó/Házhoz előfizetést?

Ezen a linken add meg számlázási adataidat és válaszd ki, hogy egy vagy három csomagot szeretnél ajándékozni. A kitöltés után automatikusan kapsz emailben egy díjbekérőt, és miután ezt kifizetted, 24 órán belül küldünk neked emailben egy egyedi kuponkódot.

Az ajándékozott itt, a honlapon, a "RENDELÉS" -re kattintva adhatja meg játékpreferenciáit, és a kérdőív végén az egyedi kuponkódot megadva tud regisztrálni (a saját elérhetőségeivel és szállítási adataival).

A kupont a kiadástól számított három hónapon belül lehet beváltani. Jelenleg, új előfizetés vagy hosszabbítás esetén csak a Foxpost automatás szállítás választható, kuponokat is csak erre lehet beváltani.

Anchor 19



20. "C" előfizetéshez tartozó ajándék kuponom van, hogyan tudom beváltani?


A korábban választható és ajándékba megvásárolható előfizetések közül a "C" megegyezik a most választható három csomagos előfizetéssel, ezért kérjük erre regisztrálj. Ha bármilyen egyéb régi és felhasználatlan kuponod van, írj nekünk egy email-t és mindenképpen kitalálunk valami megoldást!

Anchor 20



21. Régebben regisztráltam, nekem is van Játszó/Házhoz fiókom? 

Igen, van! Első alkalommal, a bejelentkezés előtt be kell állítanod magadnak egy jelszót az "Elfelejtett jelszó" menüpont segítségével itt. Ezek után már használatba is veheted Játszó/Házhoz fiókodat.


 

Anchor 21
bottom of page