Játszó/Házhoz társasjáték-kölcsönzés
Most neked is az otthonodba költözhet egy kicsit a Játszóház. Kölcsönözz tőlünk társasokat, tanuld meg őket a segítségünkkel, és játssz többet a családoddal, barátaiddal, lakótársaiddal!
Hogyan működik?
Nyolchetente (körülbelül két hónap) kapsz tőlünk egy csomagot négy szuper társassal. A játékok nálad maradhatnak egészen a következő doboz érkezéséig. A kézbesítés és visszaküldés Foxpost csomagautomaták segítségével történik, így biztosan nem kell a futárra várnod.
Na és milyen játékokra számíthatsz? Egy előzetes kérdőív alapján személyesen neked válogatjuk ki, hogy mi kerüljön a csomagodba. Biztosan nem kapod kétszer ugyanazt, és olyat se, ami már megvan neked, vagy amit kifejezetten nem szeretnél. Ha szeretnéd, akkor csak olyan játékokat küldünk, amik ketten is izgalmasak, de kérhetsz akár gyerekjátékokat is. A legtöbb játékhoz ráadásul mellékelünk szabálymagyarázó videót is, amiken a Játszóházas játékmesterek segítenek a szabályok elsajátításában.
Előfizetni egy vagy három csomagra tudsz, és ha esetleg nem lennél elégedett a kapott játékokkal, és ezt közvetlenül az első csomag átvétele után jelzed, akkor a teljes befizetett összeget visszautaljuk.
Az első előfizetésed során készül neked egy Játszó/Házhoz fiók. Itt később, bejelentkezés után módosíthatod a korábban megadott adatokat, meghosszabbíthatod vagy újraindíthatod korábban lejárt előfizetésedet, megvásárolhatsz az épp nálad lévő játékok közül, vagy rendelhetsz tőlünk újakat. Ha van, vagy korábban már volt előfizetésed, Játszó/Házhoz fiókodba itt tudsz bejelentkezni.
Választható előfizetések:
EGY CSOMAG
9.000,-Ft
8 hét
HÁROM CSOMAG
23.000,-Ft
3x 8 hét
Minden csomag négy játékot tartalmaz és nyolc hétig lehet nálad. Ha több csomagra fizetsz elő, ezek folytatólagosan érkeznek egymás után, és a korábbit mindig csak akkor kell visszaküldened, amikor az új csomagod érkezik.
Ha most előfizetsz, az első csomag várható érkezése: 2024.10.17.
Előfizetőink visszajelzései:
Gyakran Ismételt Kérdések
1. Ha most előfizetek, mikor kapom kézhez az első csomagomat?
2. Csak budapesti címmel lehet előfizetni?
3. Kérhetek kizárólag 3+ órás, komplex stratégiai játékokat?
4. Tehát simán előfizethetek, és ha az első alkalom után meggondolom magam, visszakapom a teljes befizetett összeget?
5. Hol találok egy listát a játékaitokkal?
6. Kérhetek konkrét játékot a gyűjteményetekből?
7. Hogyan válogatjátok össze a csomagba kerülő játékokat? Melyik játékokra számíthatok?
8. A jelenlegi járványhelyzetben nem veszélyes a kölcsönzés?
9. Mi történik, ha épp nem vagyok otthon, amikor jön a futár?
10. Hogyan működik a visszaküldés (házhozszállítás esetén)?
11. Hogyan érem el a szabálymagyarázó videókat?
12. Nem szeretnék előfizetni, de megnézhetném a videókat?
13. Tudok fizetni készpénzzel?
14. Kaució?
15. Mi történik akkor, ha mégis baja esik a játéknak, amíg nálam van?
16. Megvehetem a kikölcsönzött játékokat, ha megtetszenek?
17. Hiányos játékot kaptam, mit tegyek?
18. Hogyan működik a visszaküldés (Foxpost esetén)?
19. Hogyan ajándékozhatok Játszó/Házhoz előfizetést?
20. A "C" előfizetéshez tartozó ajándék kuponom van, hogyan tudom beváltani?
21. Régebben regisztráltam, nekem is van Játszó/Házhoz fiókom?
1. Ha most előfizetek, mikor kapom kézhez az első csomagomat?
Az „RENDELÉS“ gombra kattintva egy kérdőívhez jutsz, ahol megkérdezzük a társasjátékos preferenciáidat és itt fogod tudni megadni a szállítási és számlázási adataidat is. Ezek után email-ben küldünk egy díjbekérőt, amit átutalással, vagy Barionon keresztül, kártyás fizetéssel tudsz kiegyenlíteni. Miután a díjbekérő ki lett egyenlítve, 24 órán belül küldünk neked erről egy visszaigazolást emailben és amint lehet, küldjük az első csomagodat. Új megrendelés esetén az első csomag várható érkezése jelenleg: 2024.10.17.
A kölcsönzési periódust az első kiszállítás időpontjától számítjuk.
2. Csak budapesti címmel lehet előfizetni?
Nem! Az ország egész területére szállítunk.
3. Kérhetek kizárólag 3+ órás, komplex stratégiai játékokat?
Nagyon igyekszünk a lehető legjobban megfelelni a preferenciáknak, de a csomagokra vonatkozó súly- és méretkorlátozások miatt várható, hogy egy-egy könnyedebb játék ebben az esetben is bekerül majd a csomagba.
4. Tehát simán előfizethetek, és ha az első szállítás után meggondolom magam, visszakapom a teljes befizetett összeget?
Igen, de arra kérünk, hogy ezzel ne élj vissza, és csak akkor fizess elő, ha valóban szeretnéd a szolgáltatást. A teljes összeget csak akkor tudjuk visszautalni, ha az első csomag átvételét követően egy munkanapon belül jelzed a lemondást.
5. Hol találok egy listát a játékaitokkal?
A "RENDELÉS" gombra kattintva a kérdőív kitöltése során elérhető egy lista a jelenleg a kölcsönzőben használt játékainkről. Itt ki tudod választani, ha esetleg van olyan játék ami már megvan neked is, hogy ilyet biztosan ne küldjünk.
6. Kérhetek konkrét játékot a gyűjteményetekből?
A kérdőív kitöltése során megadhatod, hogy a jelenlegi Játszó/Házhoz kínálatból mely játékok érdekelnének, de nem garantált hogy minden esetben a kért játékok lesznek a csomagodban. Azonban, ha a választott játékot épp nem is tudjuk küldeni, mindig próbáljuk az igényeknek legmegfelelőbb társaskupacot összeállítani. Ha kétségeid vannak, olvass bele előfizetőink visszajelzéseibe.
7. Hogyan válogatjátok össze a csomagba kerülő játékokat? Melyik játékokra számíthatok?
Hogyha a fenti „RENDELÉS“ gombra kattintasz, akkor rögtön egy rövid kérdőívre jutsz majd. Itt megkérdezzük többek között, hogy hányan játszanátok általában, mennyi időt szántok a társasozásra, mennyire összetett játékok érdekelnek, illetve melyik játékokat nem szeretnéd semmiképp megkapni (mert nem szereted, vagy már megvan otthon). De akár teljesen ránk is bízhatod, ugyanis azt mindenképp garantáljuk, hogy sok éves saját-, és sok éves rendezvényszervező tapasztalat alapján csakis a legjobb társasokat válogatjuk össze - olyanokat, amivel mi magunk is bármikor szívesen játszunk.