Játszó/Házhoz társasjáték kölcsönzés

Új szolgáltatásunk keretében az otthonodba költözhet egy kicsit a Játszóház. Kölcsönözz tőlünk társasokat, tanuld meg őket a segítségünkkel, és játssz többet a családoddal, barátaiddal, lakótársaiddal!

Hogyan működik?

Kéthavonta, havonta vagy kéthetente érkezik hozzád egy futár, aki egy dobozban hoz néhány szuper társast. A játékok nálad maradhatnak egészen a következő doboz érkezéséig. Vedd át az új adagot a futártól és add át neki a régit!

 

Na és milyen játékokra számíthatsz? Egy előzetes kérdőív alapján személyesen neked válogatjuk ki, hogy mi kerüljön a dobozodba. Biztosan nem kapod kétszer ugyanazt, és olyat se, ami már megvan neked, vagy amit kifejezetten nem szeretnél. Ha szeretnéd, akkor csak olyan játékokat küldünk, amik ketten is izgalmasak, de kérhetsz akár gyerekjátékokat is.

A játékokhoz ráadásul mellékelünk szabálymagyarázó videókat is, amiken a már jól ismert Játszóházas játékmesterek segítenek a szabályok elsajátításában. Előfizetni három vagy hat hónapra tudsz, de ha esetleg nem lennél elégedett, és ezt közvetlenül az első szállítás után jelzed, akkor a teljes befizetett összeget visszautaljuk.

Választható előfizetések:

a1.png
b1.png
c1.png

*Egy hónap minden esetben 28 napos periódust jelent

Előfizetőink visszajelzései:

 

Gergő:

" Remek szolgáltatás és alapötlet. Igényesen zajlik az egész. Azoknak is ajánlom, akik még újak a modern társasjátékok körében. Szuper felfedező túra. "

Gyakran Ismételt Kérdések

 

1. Ha most előfizetek, mikor kapom kézhez az első csomagomat?

Az „ELŐFIZETEK“ gombra kattintva egy kérdőívhez jutsz, ahol megkérdezzük a társasjátékos preferenciáidat és itt fogod tudni megadni a szállítási és számlázási adataidat is. Ezek után email-ben küldünk egy díjbekérőt, amit átutalással, vagy a Barionon keresztül kártyás fizetéssel tudsz kiegyenlíteni. Miután a díjbekérő ki lett egyenlítve, mi összeállítjuk és feladjuk az első dobozodat.

A kérdőív kitöltése után 24 órán belül küldjük a visszaigazolást és a díjbekérőt.
A befizetéstől számítva 2-6 munkanap alatt kézbesítjük az első csomagot.

A kölcsönzési periódust az első kiszállítás időpontjától számítjuk.

 

 

 

2. Csak budapesti címmel lehet előfizetni?

Nem! Az ország egész területére szállítunk.

 

 

3. Kérhetek kizárólag 3+ órás, komplex stratégiai játékokat?

 

Nagyon igyekszünk a lehető legjobban megfelelni a preferenciáknak, de ezekből a játékokből általában maximum kettőt tudunk tenni egy csomagba, így a többi játék valószínűleg a könnyedebb kategóriából kerül majd ki.

 
 

 

 

4. Tehát simán előfizethetek, és ha az első szállítás után meggondolom magam, visszakapom a teljes befizetett összeget?

 

Igen, de arra kérünk, hogy ezzel ne élj vissza, és csak akkor fizess elő, ha valóban szeretnéd a szolgáltatást. A teljes összeget csak akkor tudjuk visszautalni, ha az első csomag átvételét követően egy munkanapon belül jelzed a lemondást.

 

 

 

5. Hol találok egy listát a játékaitokkal?

A BoardGameGeek gyűjteményünkben. Azonban folyamatosan szerzünk be új játékokat, a meglévők közül pedig akad jó néhány, ami nem alkalmas a kölcsönzésre, így eltérések akadhatnak.

Gyerekjátékainkat kiválogattuk egy külön gyűjteménybe, ezeket itt találod.

 

 

 

6. Kérhetek konkrét játékot a gyűjteményetekből?

Erre nincs lehetőség, de ne aggódj, mindig próbálunk az igényeknek legmegfelelőbb társaskupacot összeállítani! Ha kétségeid vannak, olvass bele előfizetőink visszajelzéseibe.

 

 

 

7. Hogyan válogatjátok össze a csomagba kerülő játékokat? Melyik játékokra számíthatok?

Hogyha a fenti „ELŐFIZETEK“ gombra kattintasz, akkor rögtön egy rövid kérdőívre jutsz majd. Itt megkérdezzük többek között, hogy hányan játszanátok általában, mennyi időt szántok a társasozásra, mennyire összetett játékok érdekelnek, illetve melyik játékokat nem szeretnéd semmiképp megkapni (mert nem szereted, vagy már megvan otthon). De akár teljesen ránk is bízhatod, ugyanis azt mindenképp garantáljuk, hogy sok éves saját-, és sok éves rendezvényszervező tapasztalat alapján csakis a legjobb társasokat válogatjuk össze - olyanokat, amivel mi magunk is bármikor szívesen játszunk.

 

 

 

8. A jelenlegi járványhelyzetben nem veszélyes a kölcsönzés?

Nem, mert ügyelünk rá, hogy minden játék legalább 72 órát pihenjen két címzett között, és ez az aktuális információk szerint elegendő arra, hogy az esetleges vírusok elpusztuljanak a különböző felületeken.

 

 

 

9. Mi történik, ha épp nem vagyok otthon, amikor jön a futár?

A kiszállítást logisztikai partnereink végzik. Jelenleg általában keddenként van kézbesítés, de ez a későbbiekben változhat. A következő csomag érkezésének várható időpontját te is ki tudod számolni: a választott előfizetéstől függően 14, 28 vagy 56 naponta kapsz új játékokat. Minden csomag érkezése előtt néhány nappal kapsz tőlünk egy értesítést emailben, majd általában a kézbesítést megelőző napon még egyet a futárcégtől. Arra kérünk, hogy ha esetleg nem alkalmas a várható kiszállítási időpont, akkor ezt még nekünk jelezd, legkésőbb az előzetes értesítés időpontjában. Ilyen esetben egy vagy két hétel eltolhatjuk a következő kiszállítás időpontját.

Ha így sem talál senkit otthon a futár, általában megoldható, hogy egy későbbi napon még egyszer próbálkozzon, de ezt nem tudjuk garantálni. Sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszatér hozzánk és az aktuálisan nálad lévő játékok maradnak nálad még egy periódus idejére.

 

 

 

10. Hogyan működik a visszaküldés?

Amikor az aktuális kölcsönzési periódus a végéhez közeledik, küldünk majd egy előzetes értesítést a következő csomag érkezéséről. Amikor a futár hozza az új csomagot, neki kell átadnod egy lezárt dobozban a visszatérő játékokat. Mindig olyan dobozban és csomagolással fogod kapni a játékokat, amiben vissza is tudod küldeni őket. Sőt, kifejezetten kérünk is arra, hogy ugyanazt a dobozt használd, hogy ezzel is csökkentsük a hulladék mennyiségét. Arra kérünk, hogy mindenképpen legyen összekészítve a csomag a futár következő látogatására, hogy ne kelljen majd a kapuban várnia.

A visszatérő csomagokat neked nem kell megcímezni, a csomagcímke a futárnál lesz. Ez alól kivétel az utolsó visszatérő csomag. Ilyenkor előfordulhat, hogy neked kell majd kinyomtatni egy csomagcímzést sima A4-es papírra, amit tőlünk kapsz emailben és a dobozzal együtt átadni az érkező futárnak. (Ha esetleg nem tudsz otthon nyomtatni, akkor jelezd nekünk időben és találunk alternatív megoldást.)

 

 

 

11. Hogyan érem el a szabálymagyarázó videókat?

Minden játék dobozának a fedelében találsz egy QR-kódot, ezt beolvasva jutsz el a videóhoz. Ha szeretnéd egy másik eszközről megnyitni a videót, nyugodtan továbbítsd magadnak a linket, de arra kérünk, hogy mással ne oszd meg.

 

 

 

12. Nem szeretnék előfizetni, de megnézhetném a videókat?

Nem, sajnos erre jelenleg nincs lehetőség.

 

 

 

13. Tudok fizetni készpénzzel?

Egyelőre nem, csak a számla alapján utalással, vagy a Barionon keresztül kártyával lehetséges a fizetés.

 

 

 

14. Kaució?

Nem kérünk, mert bízunk benned. Cserébe azt kérjük, hogy úgy vigyázz a Játszóházas játékokra, mintha a sajátjaid lennének! Mindig ellenőrizd a játék állapotát, amikor megkapod és akkor is, mielőtt visszaküldenéd. Azonnal értesíts minket, ha bármi problémát észlelsz!

15. Mi történik akkor, ha mégis baja esik a játéknak, amíg nálam van?

Az ilyen helyzeteket egyedileg bíráljuk el. Tudjuk, hogy balesetek előfordulnak, és mindenképpen egy számodra is elfogadható megoldást keresünk majd. A legrosszabb esetben a társas teljes árát kell megtérítened, az újonnan kapható játék árának megfelelően. Azonban ne feledd, hogy az előfizetéssel elfogadod az itt elérhető kölcsönzésre vonatkozó ÁSZF-ünket, mely szerint szándékos károkozás, illetve a játék vissza nem küldése esetén a játék árán felül 5.000 Ft ügyintézési díjat számolhatunk fel játékonként.

 
 

16. Megvehetem a kikölcsönzött játékokat, ha megtetszenek?

Igen! Ha megtetszett valamelyik játék az aktuális csomagodban, rendelhetsz tőlünk egy új, bontatlan példányt belőle, kedvezményes áron, szállítási díj nélkül, a következő csomagodban kézbesítve. Folyamatosan bővülő árlistánk itt elérhető.

17. Hiányos játékot kaptam, mit tegyek?

Ez szerencsére elég ritka, de néha azért előfordul. Értesíts minket email-ben minél hamarabb! Ha a hiány nem befolyásolja a játékmenetet, akkor nincs további teendőd, mi pótolni fogjuk a hiányzó elemet amint visszaérkezik hozzánk a játék. Ha esetleg a hiány nagyon zavaró, vagy befolyásolja a játékmenetet, akkor kárpótlásul, a következő csomagodban kettővel több játékot fogunk küldeni. 

 

© 2020 by Játszóház Projekt